dilluns, 18 de setembre del 2006

L'estat actual del Capítol Zero

Tot i que en un principi vaig decidir fer una prova de moviment per que veiéssiu el nou Tomato en acció, al final vaig continuar treballant fins veure que aquesta seqüència anava agafant prou metratge per acabar sent el primer capítol de la nova sèrie.

Aquest estiu volia dedicar a acabar-ho, però al final he acabat desconnectant inclòs del Tomato Assassin. Increïble, oi? :·)

Pràcticament totes les seqüències del Capítol Zero estan acabades, tretes d'un parell o tres que encara falten fer, i revisar part del metratge fet. Després tinc la veu gravada del Tomato i falta encara part del doblatge, però podríem dir que tinc un 60% del doblatge acabat. Un cop acabi les seqüències que falten i arregli part del metratge, quedarà encara feina per fer el muntatge de les veus i els efectes de só a la animació.

Si disposés de més temps, segurament ja estaria treballant amb el següent capítol, però no és així. Treballo sol, i tot això es veu en l'acabat final de la animació i en el temps que es necessita per fer-ho. Sort de la gent que m'ajuda i m'anima a continuar, no se que faria sense ells.

Espero que ben aviat pugueu gaudir del nou Tomato Assassin.

Una abraçada.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es que me hacia lastima que no hubiera nada escrito, jejeje
Stan.

Jau ha dit...

que mamon...

jejejeje