divendres, 16 de desembre del 2005

Tomato Assassin 2 (1994)

Com era d'esperar, la segona part de Tomato Assassin està restaurada.


Potser sigui la animació d'en Tomato que menys m'agradi, però incorpora nous aconteixements que tenen la seva evol·lució a les següents parts. Així que és un episodi clau.

Actualitzat el 24/01/2018

Han passat 13 anys i finalment he decidit incloure aquesta animació al youtube. Crec que aquesta i totes les realitzades al 1994, s’ho mereixen.



Llegint el que vaig escriure en aquest mateix blog, matisar que tot i que potser sigui la animació que menys m’agradi dels 4 pilars, no vol dir que no li tingui cap estima. Res a veure! Tot i estar concebuda com una mena d’actualització del primer Tomato, crec que té molta gràcia. De fet, quan es van iniciar aquestes animacions, totes tenien la mateixa base (cuc vs Tomato), inclòs Tomato Ninja es va concebre així, però després vaig indagar més en la història, incloure un antagonista i així es va anar creant un fil argumental que començava a caminar per un camí diferent al concepte original.

Quan es va concebre en Tomato, es pensava més en una massa en forma de tomàquet, que podia assolir qualsevol forma per defensar-se o com veiem, menjar-se o assassinar la seva víctima per plaer. D’aquesta forma, sempre he pensat que es podia haver continuat una sèrie “humorística”, seguint sempre aquest patró.

To be continued!

1 comentari:

Valentí ha dit...

Buf! L'acabo de veure alhora que he anat deixant els meus comentaris de tots els passos que s'han anat seguint a tomatoassassin.com.

Quina transformació mitica d'en Tomato, aquests braços, i la cara del cuc atemorit! Brutal!

Siii! Ja estic ansiós per veure en Banana!