dijous, 31 de juliol del 2008

De vacances, però amb novetats! (actualitzat 5/06/2009)

Ja fa bastant des de la darrera publicació al blog, informant sobre l'estat actual de la sèrie. Doncs bé, tot i que durant aquest temps hi ha hagut un progrés bastant significatiu en el desenvolupament de TA VI: Cyber Carrot 2, no s'ha avançat tot el que jo hagués volgut. Però és que després de tenir l'accident de trànsit, he estat força esgotat i poc concentrat per continuar amb TA VI. D'aquesta manera, he hagut de realitzar varies parades per pendre-m'ho més en calma, seure i mirar a un altre costat per trobar la manera de continuar.



Per sort, m'he pogut esvair una mica amb un altre tipus de motivació que tinc: la música. Per qui no ho sàpiga, des de finals de l'any passat fins al 16 de maig, he estat fent suplències de bateria a una banda de rock anomenada Ignitium. Resumidament tot va començar per fer un parell de concerts, ja que durant aquell període de temps, no van poder disposar del seu bateria. Però des de l'1 de juliol, formo oficialment part del banda.



Per acabar, volia compensar aquesta manca de notícies de la sèrie, mostrant-vos una nova imatge de TA VI.

To be continued!

1 comentari:

Valentí ha dit...

Com mola Jauzi!!

Aquesta nova imatge acollona! Amb un sol ull? Waoh!! :-D Ànims amb la sèrie, tots els fans et recolçem a tope! Per cert, molt guapo el Myspace d'Ignition (ei! concerts al setembre!!).

Tornant a Tomato, estic boig per veure el següent capítol!!

A tope!!

A la merda cabrons, a prendre pel cul!