dimarts, 17 de novembre del 2015

Tràiler Tomato Assassin IX

Durant el desenvolupament de Cyber Tomato vaig estar realitzant un petit tràiler, donat que aquest episodi té certa importància perquè tancarà una etapa, igual que ho va fer Tomato Assassin III. Però el tràiler no m’acabava de convèncer i vaig decidir deixar-ho estar, a principis de novembre de l’any passat (tal i com vaig comentar, durant la presentació del títol de Cyber Tomato). L’episodi era prioritari i no podia perdre el temps.

Curiosament, la setmana passada vaig revisar-lo un any desprès i com l’episodi està molt més avançat, vaig veure que es podia acabar. De fet, estava pràcticament acabat a nivell de muntatge i d’efectes de so, i no m’ha costat gaire donar-li la pinzellada final.

La idea inicial era aprofitar el 20é aniversari de la sèrie per estrenar el tràiler, per això el logo de Cyber Productions és de l’aniversari. Ara veurem si TA IX Cyber Tomato, s’estrenarà el 2015 o el 2016. Com ja sabeu, Tomato Assassin és sinònim d’endarreriments!

To be continued!

2 comentaris:

Tomentre ha dit...

Brutal el teaser! En volem més!! Aquests flaixos deixen veure imatges molt interessants!!! Cyber!!!!

Jau ha dit...

Gràcies Tomentre! xD Però ara tocarà esperar a l'episodi, un cop estigui acabat. Havia pensat en treure algun clip, però em resta temps i li treuria emoció a Cyber Tomato.