dimarts, 9 de gener del 2018

Preparant el terreny

Si darrerament algú ha estat fent algun cop d’ull a les animacions de la sèrie, s’haurà donat compte que les referents a la sèrie clàssica, estan ocultes en la seva totalitat. Això és degut a la nova publicació que es farà durant aquest any, amb el nou format mini sèrie de 40 episodis. Un cop la sèrie vagi avançant, les aniré tornant a activar solament des del blog o la web, per no interferir amb els nous episodis.

D’altra banda, m’he donat compte que les animacions del ‘94, només estaven visibles des de la web i penso que el pilar central de la sèrie clàssica hauria d’estar accessible per tothom. Així que ho tornaré a publicar per youtube. Crec que aquestes animacions s’ho mereixen.

Inclòs he estat pensant en tornar a fer una nova versió (sí, un altre cop!) de la desapareguda Banana Assassin, tornant a utilitzar l’Autodesk Animator, com ho vaig fer en el 1994. Recordo alguna seqüència que vaig variar durant la nova versió del 2006 (en pro de la continuació entre episodis i la mitologia creada per la sèrie) i penso que seria perfecte que els pilars centrals, estiguessin realitzats amb la mateixa eina, encara que sigui realitzada en la actualitat.

Quan ho penso fer? Doncs no ho se. És una feina secundaria i no estic del tot segur si ho acabaré fent. Potser faig una prova per una seqüència que es va esborrar de Tomato Ninja i aleshores, valoro el resultat i el temps dedicat.

En quan a la mini sèrie, estic valorant com realitzar els transfers abans de descartar totalment l’ajuda externa i capturar directament de la televisió amb alguna càmera. Ja vaig provar aquesta tècnica i no em desagradava del tot el resultat, però no serà mai com jo ho havia imaginat. Per aquesta raó, vull esgotar totes les possibilitats abans de fer-ho així, perquè és una tècnica molt precària.

To be continued!