dijous, 10 de gener del 2019

Tràiler Final

Arriba tràiler amb el que ens llancem a la piscina i col·loquem una data al calendari, per l’estrena definitiva de la Mini Sèrie! Sí, al final, desprès de diverses modificacions i si no hi ha cap contratemps més, la setmana vinent començaré a publicar la sèrie.



La qüestió principal de l’endarreriment (després de tenir diversos episodis preparats per l’editatge), va ser quan la darrera vegada que vaig quedar amb en Carles Carreras, va preguntar-me perquè s’havia de retallar els marges del vídeo. Resumidament, els episodis estan fets amb un aspecte ràtio similar al 4:3 i amb la captura, ho fèiem a 16:9.

La pregunta d’en Carles em va obrir la ment i vaig pensar que era absurd que l’Eric Romero m’ajudés a retallar la imatge, quan la podíem aprofitar. Això em va portar una sèrie de problemes i temps, però finalment s’han solucionat i de pas, tot sigui dit, s’han rectificat moltes animacions. Així que ahir, vam tornar a fer nous transfers.

Ara els episodis es veuran amb la millor qualitat possible que conec, encara que no seran perfectes per alguna sincronització concreta amb les veus i alguna altra cosa, però comparat amb la qualitat amb la que es realitzava anteriorment, són el dia i la nit.

Mil gràcies Carles i Eric, per tot el suport! I especialment, gràcies Albert per la fantàstica música que vas realitzar, finalment no podrem dir que no la vam utilitzar per la sèrie!

To be continued!